torsdag 15. november 2007

Velkommen til min nye blogg!!(:





javell, gjett om jeg har fått meg en hærli frekk bloggspot.com?? tjo og hei... her kan dere følge me på livet i mitt nye vakre hjem på Hinna...


som dere kanskje ser så har jeg foreløpig ikke så mye mer enn en stol og en palme. møbler mottas med takk...(:


( sofaen kommer om to uker... men velkommen til deg som føler det går helt greit å sitte på golvet..)


skal prøve å oppdatere sånn innimellom, så bare følg med(:


kyss klapp å klem fra Briten!



11 kommentarer:

Åshild sa...

Gratulere me blogg! Arti, har skyhøye forventninga te den her! Å gratulere me ny heim, ser veldi kosli ut. Ska besøk nabon din (?) en gang te vårn har æ tenkt, så da kjikke æ plutseli innom te dæ en tur å... Men no må æ lægg dæ te link-lista mi. Kos dæ videre me palmen!

Elisabeth sa...

Hurra for Briten som har fått sæ blogg!! Blir artig å følge med her fram i tida! Ser med spenning fram mot utvilkinga av møblement i leiligheta. Fin stol forresten =) Bra start!

Hilsen Elisabeth (og Øivind)

Gunnhild sa...

skwatnes, for ein herrlig frekk leilighet, håpe på fleire bilder ittekvart som du komme deg i orden:)ka for ein soffe blei det?ha ein trevlig kveld:)

Briten sa...

åshild: klart du må stikke innom viss du ska besøke kari å synnøve!!! eg bor i huset rett atteme(: gleder meg!

elisabeth: så bra du likte stolen, mon tro ka tid du kan komme å prøve-sitte den..? hehe...

gunnhild:
SKWATNES!! ska nok visa litt bilder ittekvert ja, brukte jo fillen heila helgå på å skru sammen kjøkkenbord, kjøkkenstoler, stuebord, baderomshylle... hulk. takk å lov for byggmester bob... (far...)
det blei ei soffe frå bohus, får den om 14 dager(:
ps: Helene komme på besøk te tromsø neste uke, kan du sende me hu laderen eg glømte? shnakkes!

Anonym sa...

halla...ny blogg.spennande.eg komme nokk te å følga godt me i livet ditt fram øve då=)glede meg te å komma på besøk.men det må nok bli neste gang eg e heima.det blei jo kje denne helgå.men ser fram te det.det e så lenge siden nå!snakkes

Anonym sa...

Mmmmmmmmmmmm så godt.. Det ser ut som du har det storveis i den leiligheten din, med en plante og en stol.. Kanskje derfor eg ser deg så mye hos oss:) Velkommen til romantikk i kveld..

Anonym sa...

Hei! Lure på kor kommentaren min egentlig blei av. Sletta du den? Eller går det ikkje an uten at du skrive inn den ordbekreftelsen kanskje. Syns i tilfelle det va særs unødvendigt.
I mårå ska me ha mørketidsfest i barnehagen. Det blir fest!
Ka tid komme tegningen i posten forresten:)?

Anonym sa...

nå kan vi se bonderomansen på den særegne lille låne-tv`n min neste tirsdag synnøve... trenger bare to gaffler til å stikke i den hærli fresje antennen....

yo jo-jo....
nei den kommentaren har vi ikke sett... hmmm....
kos deg på mørketidsfest.... ååå... så koseligt!! ps: sei at tone må gå inn på bloggen min å skriva ein hilsen(:

tegningen ja... wobs... ting tar tid. det kan hende d drøyer til 2008..? men ingen vet hvor haren hopper, den så leve får sjå!(;

Anonym sa...

heia...e det kje på tide å oppdatera litt brit?eg e spent på ka som skjer i ditt liv...komme du te flekkerøy snart då?eg e ferdig me eksamen den 5 des. og eg e klar for litt sprell=)

Anonym sa...

Halloooo?! Oppdateroppdateroppdater! Vi vil jo vite ka som skjer! Tippe du værtfall har gjort framskritt på møbelfronten, og det MÅ det lages innlegg av!

Anonym sa...

ting tar tid... men ska prøve å oppdatere snart(: