søndag 21. september 2008

javell... ude å flyr?




stakkars Bambi...

28 kommentarer:

Maria og Erlend sa...

Åneeeeeeeeeiiii, Briten! For nogen syke hobbyar du har! Fyst Petter så Bambi. Kati ska det ein ende ta??

Briten sa...

wops, sorry maria... det e ein lei uvane det der. knerte adle kryp eg komme øve. bambi prøvde å gjømma seg, men eg har både auer, øyrer og fluesmikker i nakken.

go kvell kjell!

Anonym sa...

Når vi snakker om kryp, har du hatt en fin helg?


:)

Maria og Erlend sa...

haha, den va go! Eg ler faktisk ganske godt nå:)

Maria og Erlend sa...

Forresten Briten, du må bestilla billett te Trondheim nå. Eg trenge deg....

PS: Skifta bilde, blei så lei av å sjå meg sjøl le

Anonym sa...

Kjære Ettan og Maria.. Etter en lang og dyp samtale med briten:), vil eg si at maks 3 kommentarer per innlegg holder.. Stakkar briten, ho tror ho har opptil 48 venner som kommenterer inneleggene hennes, men stemmer det???? Nei, det er jo bare dere to hele tiden, pluss meg då i ny og ne:) Tenk hvor spennende det blir for briten å sjekke kommentarene sine om det er fra flere enn bare 3:):)

Anonym sa...

Synd du er anonym.

Kim e du?

Briten sa...

takk for støtte og oppmuntring synnis... meen du... du må ikke drive å skremme vekk bloggerene mine, tenk på alle dem som tror jeg har 48 venner??

takk for en fin og innholdsrik russletur i hinna city.

håper den steikte risen holder resten av uka.

Anonym sa...

Og er briten lett å snakke med?

Maria og Erlend sa...

Det e ingen konkurranse detta, Synnøve! Du kan få bli med på "blogg til du stuper" du og. Ingen hindring, skjønne du:)

Briten sa...

er nesten fristet til å kalle meg selv "Lise" på neste kommentar, så kan synnøve se at det finnes flere her en ettan og maria. men ærlighet varer lengst, eller hva?

Maria og Erlend sa...

Den må du LITT lenger ut i jungern med!

Anonym sa...

PS: Jeg har skifta bilde.

Anonym sa...

hei hei. briten har den kuleste bloggen. hun er bare god og snill. ettan og maria stiller jeg meg skeptisk til.

ha en fin dag.

Maria og Erlend sa...

Nå begynne du å kjeda deg, Briten... Get yourself together!

Ettan, ikkje fint å herma

Anonym sa...

På msn, mente jeg. Hermer ikke.

Anonym sa...

På tide med en fin blogg snart?

Maria og Erlend sa...

Ska du og starta ein?

Anonym sa...

Vil du det?

Maria og Erlend sa...

Ja, fint det!

Briten sa...

gå å lek i søla.

Anonym sa...

Da må du flytte deg først.

Goss..

Briten sa...

lager plass til deg jeg.

Anonym sa...

Ble nesten litt rørt her.

Trodde ikke jeg kunne bli det.

Ha en fin Søndag.

Anonym sa...

Har ikke du også en grønn kjole?

:)

Briten sa...

nei. mine kjoler er:
-blå
-turkis
-svart
-kvit med svarte blomster
-mørkeblå

sist jeg hadde en grønn kjole, var jeg 12 år.

kan ikke du fortelle litt om dine kjoler da ettan? eller blir det for rørende?

Anonym sa...

Det tar vi over mobilen;)

Briten sa...

jasså? gleder meg.