søndag 14. juni 2009

Oppdateringer......














..........................................................................................................................................................................

nå begynner det å bli en stund siden gunn ble 26 år, så det er vel på tide med litt oppdateringer... har ikke vært så flittif i det siste, men heng med, bloggen lever enda(:

her slenger jeg ut litt bilder fra mai og juni....

-grilling hos brynhild, med besøk fra både nord og sør!
-17 mai.... ble ikke så mange bildene... men absolutt en festlig dag...
-mye fint vær... sesong for å henge på kolnes og vaulen og andre fine plasser(:
-far har lagd drivhus.... gleder meg til tomatene blomstrer...
-besøk av tvillingene... mye liv og røre(;

ellers vil jeg ønske alle en god sommer(:

2 kommentarer:

Britt Lene sa...

huffda...ser ut som at Jofrid frys ganske mye pa et bildet! Sikkert kaldt der nede?? jeje...det e bare a ta turen til nord hvis du vil ha sommer brit;)

Briten sa...

ha ha.... eg har ennå ikkje gitt opp håpet på ein varm og god sommer her nere, bare vent....

men når me fyssta snakke om nord; e du i tromsø ukå før bryllupet te øyvind å elisabeth? lure på om eg rett å slett ska opp igjønå ein tur då... f.eks onsdag-mandag... eg har ein liden plan inni håve om campingferie i bingen, men då hadde d jo vært greit om du va der......??